Σεμινάριο στη Γραμματειακή υποστήριξη

Επιμορφωτικό εξ αποστάσεως σεμινάριο

ΜΟΝΟ με 35 € τον μήνα!
Το σεμινάριο στη Γραμματειακή υποστήριξη διεξάγεται LIVE με εισηγητή ώστε να σας δίνεται η δυνατότητα άμεσης αλληλεπίδρασης σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε να συμμετέχετε στο σεμινάριο εξ αποστάσεως ζωντανά ή στο δικό σας χρόνο από την άνεση του σπιτιού σας!

📣 Οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου αποκομίζουν σημαντικά οφέλη που ενισχύουν τόσο τις επαγγελματικές τους δεξιότητες όσο και τις προοπτικές τους στην αγορά εργασίας. Πρώτα απ’ όλα, αποκτούν τις απαραίτητες γνώσεις για τη διαχείριση γραφείου, όπως η οργάνωση εγγράφων, η διαχείριση ραντεβού και η αρχειοθέτηση, στοιχεία που είναι κρίσιμα για την αποτελεσματική λειτουργία ενός επαγγελματικού περιβάλλοντος. Παράλληλα, αναπτύσσουν δεξιότητες επικοινωνίας, μαθαίνοντας πώς να διαχειρίζονται πελάτες και συνεργάτες με επαγγελματισμό και ευγένεια, τόσο μέσω τηλεφώνου όσο και δια ζώσης. Επιπλέον, το σεμινάριο προσφέρει πρακτική εξοικείωση με σύγχρονα εργαλεία και προγράμματα γραφείου, που είναι απαραίτητα για την καθημερινή εργασία. Μέσα από αυτές τις γνώσεις, οι συμμετέχοντες γίνονται πιο παραγωγικοί και αποδοτικοί στη δουλειά τους, ενώ παράλληλα αυξάνεται η αυτοπεποίθησή τους στη διαχείριση διοικητικών καθηκόντων.


📌 Το σεμινάριο στη Γραμματειακή υποστήριξη διεξάγεται LIVE με εισηγητή ώστε να σας δίνεται η δυνατότητα άμεσης αλληλεπίδρασης σε πραγματικό χρόνο.
📌 Μπορείτε να συμμετέχετε στο σεμινάριο εξ αποστάσεως ζωντανά ή στο δικό σας χρόνο από την άνεση του σπιτιού σας!
📌 Το σεμινάριο συνοδεύεται με ΔΩΡΕΑΝ πλούσιο επιμορφωτικό υλικό.
📌 Με το πέρας του σεμιναρίου έχετε τη δυνατότητα να λάβετε ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ για να ενισχύσετε το βιογραφικό σας!


Το σεμινάριο στη Γραμματειακή υποστήριξη απευθύνεται κυρίως σε άτομα που ενδιαφέρονται να εργαστούν ως γραμματείς ή διοικητικοί υπάλληλοι και θέλουν να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για τη διαχείριση γραφείου. Ταυτόχρονα απευθύνεται σε άτομα που εργάζονται ήδη σε θέσεις γραμματείας και επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους.


📌 Διάρκεια: 2 συνεχόμενες ώρες την εβδομάδα για 10 μήνες
📌 Έναρξη: Κατόπιν κοινής συνεννόησης με τους εγγεγραμμένους σπουδαστές ορίζεται η εβδομαδιαία ημέρα και ώρα διεξαγωγής με στόχο να μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι οι συμμετέχοντες.
📌 Μηνιαία δίδακτρα: ΜΟΝΟ 35 € τον μήνα
📌 Προσφορά: Η τιμή ισχύει μέχρι την κάλυψη των κενών θέσεων των τμημάτων
📌 Κράτηση θέσης: Εξασφαλίζεται με την καταβολή του πρώτου μήνα διδάκτρων
📌 Συμμετοχή: Αν δεν μπορέσετε να συνεχίσετε το σεμινάριο, δεν χρειάζεται να πληρώσετε τους μήνες που δεν θα παρακολουθήσετε.

🔥 Δηλώστε τη συμμετοχή σας το συντομότερο δυνατό για να προλάβετε!

• Τι είναι ο γραμματέας διοίκησης
• Οι υποχρεώσεις και οι αρμοδιότητες του γραμματέα διοίκησης
• Ποια προσόντα θα πρέπει να έχει ο γραμματέας διοίκησης
• Οριοθέτηση των καθηκόντων του τμήματος της γραμματείας
• Επαγγελματική δεοντολογία του γραμματέα διοίκησης
• Management και Marketing: σημαντικές έννοιες και αρχές της διοίκησης επιχειρήσεων
• Η δομή της επιχείρησης και τα διοικητικά στελέχη

• Το management της γραμματείας
• Το marketing της γραμματείας: Τεχνικές πωλήσεων
• Η σημασία της γλώσσας του σώματος για τη θέση του γραμματέα διοίκησης: Αρχές και τεχνικές
• Ενδυματολογικός κώδικας (dress code)
• Αρχειοθετήσεις και ταξινόμηση εγγράφων
• Ταμείο: Έσοδα – Έξοδα
• Λογιστικός έλεγχος και χρήση λογιστικών προγραμμάτων
• Δελτίο αποστολής – Τιμολόγια – Αποδείξεις
• Συναλλαγές – Διαχείριση τραπεζών
• Παραγγελίες

• Αρμοδιότητες του προϊστάμενου διοίκησης
• Δομή και οργάνωση του τμήματος γραμματείας
• Έλεγχος
• Διαχείριση συγκρούσεων και επίλυση προβλημάτων
• Εμπιστευτικές πληροφορίες

• Η διαχείριση του χρόνου (Time management): Οι αρχές της διαχείρισης χρόνου
– Καθορισμός προτεραιοτήτων
– Αξιοποίηση και επένδυση χρόνου
– Διαχείριση της αναβλητικότητας
• Μεθοδολογία οργάνωσης εργασιών
– Επείγουσες εργασίες
– Αναθέσεις εργασιών
– Έλεγχος εργασιών
– Ομαδική εργασία και εργασία σε ομάδες
• Οριοθέτηση επειγόντων και σημαντικών εργασιών
• Καταμερισμός εργασιών στο τμήμα
• Διαχείριση εκκρεμοτήτων
• Ηλεκτρονικά εργαλεία
– Calendar
– Outlook
– Gmail
– Skype
– Hangouts

• Ορθογραφικός έλεγχος
• Αρχές συγγραφής κειμένων
• Λειτουργία μηχανών αναζήτησης
• Μεταφορά αρχείων με διαδικτυακό πρόγραμμα
• Ηλεκτρονικές υπογραφές
• Τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης

• Επικοινωνία μέσω αλληλογραφίας
• Επικοινωνία μέσω e-mail (ηλεκτρονική αλληλογραφία)
• Αρχές αποστολής και διαχείρισης e-mail
• Σύνταξη επιστολής
• Τηλεφωνική επικοινωνία
– Εισερχόμενες κλήσεις
– Εξερχόμενες κλήσεις
• Ραντεβού και συναντήσεις
• Δημόσιες σχέσεις
• Διαχείριση κρίσεων

• Τυπολογία πελατών
• Μέθοδοι επικοινωνίας με πελάτες
• Κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών
• Το marketing υπηρεσιών
• Διαχείριση παραπόνων και τεχνικές διαπραγμάτευσης
• Συμπεριφορά και ψυχολογία πελατών
• Απομακρυσμένη βοήθεια πελατών με χρήση προγραμμάτων (anydesk, teamviewer κ.ά.)


🎯 Δωρεάν βεβαίωση συμμετοχής η οποία αποστέλλεται στον email σας.

🎯 EXTRA Επιλογή: Μπορείτε να λάβετε μέρος σε εξετάσεις αξιολόγησης (με χρέωση στα 180 €) ώστε να ενισχύσετε επιπλέον το βιογραφικό σας και να λάβετε Πιστοποιητικό με αναλυτική βαθμολογία. Οι σπουδαστές που συμμετέχουν στις εξετάσεις, λαμβάνουν επιπλέον ΔΩΡΟ έκπληξη!

Καλέστε μας στο 2102205040 για περισσότερες πληροφορίες
ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Κωδικός φόρμας: Α-24


Σεμινάρια ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ

📢 Επενδύστε στον εαυτό σας!

🔴 Αναβαθμίστε τις γνώσεις και τις δεξιότητες σας
🔴 Αποκτήστε συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας
🔴 Εντάξτε την επιμόρφωση στο καθημερινό σας πρόγραμμα με σεμινάρια προσαρμοσμένα στις επαγγελματικές ανάγκες σας